Hyvinkään Kokoomus ry:n syyskokousvalmistelut ovat käynnistyneet

17.9.2017

Arvoisat jäsenet!

Nyt on jälleen päästy kesänvietosta tosi toimiin, siispä hyvää syksyn alkua kaikille!

Aika rientää ja allakat täyttyvät kiireen vilkkaa. Nyt onkin aika varata ja pitää varaus yhdistyksemme syyskokousta varten. Tämän hetken valmistelupäivä on lauantai 25.11. ja paikkana Kytäjä Golf. Aloitamme jo iltapäivän päätteeksi luottamushenkilöiden yhteistapaamisella ja illan käynnistämme yhdistyksen syyskokouksella. Illalla juhlistamme Hyvinkään 100-vuosista taivalta sekä nautimme juhla-aterian. Ilta jatkuu yhdistyksen tarjoaman musiikki ja yllätysohjelman merkeissä. Tarkoituksena on viettää hauska yhteinen ilta hyvässä seurassa syöden, seurustellen ja tanssien. Illan ohjelmasta valmistelutoimikunta Anne Vuorisen johdolla informoi meitä myöhemmin yksityiskohtaisesti.

Itse syyskokouksessa valitaan yhdistyksen luottamustehtäviin uusi puheenjohtaja, sihteeri, rahastohoitaja ja muut hallituksen jäsenet, joten nyt on aika vaikuttaa! Viime kunnallisvaalien aikana meillä oli useita aktiivisia niin uusi kuin vanhojakin jäseniä talkootöissä. Jotta Hyvinkään Kokoomuksen toiminta kehittyisi, uudistuisi ja näkyisi riittävästi kaupunkilaisillemme, pyydämme kaikkia halukkaita ilmoittautumaan vapautuviin luottamustehtäviin syyskuun aikana. Ilmoittautumiset puheenjohtaja Ari Mäkelälle.

Muistattehan että aikaisempien vuosien osanottajapulan vuoksi olemme joutuneet perumaan pikkujoulut ja muut tapahtumat, joten toivomme, että nyt saamme tapahtumaan runsaasti jäsenistöämme mukaan.

Nykyisen hallituksen puolesta

varapuheenjohtaja