Hyvinkään Kokoomus juhlii

28.9.2017

Lämpimästi tervetuloa 25.11.2017 klo 18 KytäjäGolfille viettämään juhlailtaa Suomi 100- ja Hyvinkää 100-teemalla.

Ohjelmassa on luvassa mukavaa yhdessäoloa hyvän ruuan ja seuran merkeissä. Saamme nauttia yhdistyksen tarjoamasta, musiikin ammattilaisten, yllätysohjelmasta ja tanssin pyörteistä.

Kutsu on avec. Ota mukaan puolisosi, ystäväsi, tuttavasi tai naapurisi.  Illalliskortin hinta on 45 e/ henk. sisältäen runsaan buffet- pöydän ( liitteenä menu), tervetulomaljan sekä tarvittaessa kuljetukset.  Sitovat ilmoittautumiset 31.10.2017 mennessä maksamalla Hyvinkään Kokoomuksen tilille, tilinumero FI51 2061 1800 021776. Viitenumero: 20417 ja tekstikenttään Kytäjä 2017. Pukukoodi: smart casual

Yhteiskuljetukset Linjalasta klo 15.30, 16.30 ja 17.30 sekä paluukuljetukset klo 23:00. Ilmoitukset kuljetuksiin pyydämme 15.11. mennessä sähköpostitse osoitteeseen ari.makela@hyvinkaanliikenne.fi

Juhla menu:

Hedelmäinen vihersalaatti

Leipäjuustosalaatti ja lakkamelba

Maalaissalaatti

Tomaatti-mozzarella

Hirvipata ja villiriisiä  (hirvi Kytäjän mailta)

Kana talon tapaan

Tyrnimousse, kinuskikastiketta ja paahdettua valkosuklaata

Kahvi/tee

Alkumalja,  Jaume Serra

Ruokajuomat eivät sisälly hintaan

Aloitamme illan kokoontumalla kaikkien kuntavaaliehdokkaina 2017 olleiden kanssa jo klo 16.00 ja jatkamme koko yhdistyksen jäsenten kanssa syyskokouksena klo 17.00. Syyskokous aloitetaan puolueen tervehdyksellä.

Nyt kaikki mukaan!  Lämpimästi tervetuloa!

Hyvinkään Kokoomus ry hallitus